Wednesday, August 18, 2010

tak sempat

...alhamdulillah...

...hari nie dah masuk hari ke-8 kita berpuasa...

...tapi kalo korang perasan...

...tak de satu pun entry psl menu berbuka kat blog aku nie kan???...

...selalunya sebelum berbuka...

...aku sibuk dgn marissa...

...masa itulah nak bagi dia makan...

...masa itulah nak mandikan dia...

...masa itulah nak siapkan dia...

...dan yg paling mencabar...

...masa itu jugalah nak tidokan dia...

...so, mmg tak sempat nak snap2 pics nie...

...tapi itulah...

...rasa cam tak meriah blog aku nie tanpa makanan...

...ye la, aku dan makanan kan tak bleh dipisahkan...

...wah!!! kenyataan yg mmg tak bleh blah...

...hahaha!!!!...

...so, haruslah aku gigih snap2 pics pas nie...

...tungguuuuu!!!!...

2 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

go kak jue! hehe. takper gamba si bam bam pun ok! dah buat kita geram! hehe

NURUL said...

letak gmbr si bam bam marissa jue

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails