Friday, August 20, 2010

pertama kali ke PARAM

...dia asyik dok telan air liur jer...
...tengok makanan2 kat situ...
...sabar jer la...
...hahaha!!!!...

oh! my yayang, tahun depan dah bleh tolong mama

kat dapur ya...muahsss

11 comments:

Nurhayati said...

hihi mesti bambam geram je kan tgk makanan kat param tu kan. takpe takpe tahun depan leh join makan :)

mamamarissa said...

yati ~ mmg geram...mama dia lg la...hehehe!!! skrg nie pun, dah bagi dia rasa skittt2 :)

mummy_ayu said...

geramnye tgk marissa..kalu ayu pun dah geget geget nie..

Putri Ramlan said...

julia, marissa mcm dh susut sikit je? :)

mamamarissa said...

ayu ~ mmg selalu kena gigit nie :D

putri ~ mmg dia dah susut skittt...lately, dia selalu tak sihat :)

NURUL said...

hihihi tahun dpn tlg buat kuih raya

mamamarissa said...

nurul ~ tue la tue...eh! mama dia wat kuih raya ker??? hahaha!!!

Lynn said...

hihihi... macam dia pulak yang puasa

mamamarissa said...

lynn ~ tue la tue :D

Tqa said...

Comeynya!! mama dgn baby sama je! hehe

mamamarissa said...

tqa ~ anak mama kan dik :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails