Thursday, August 12, 2010

semalam

...aku EL semalam...
...kebetulan puteri kesayanganku kurang sihat...
...tapi dia semakin ok...
...mmg nak manja2 ngan mama la tue...
...alhamdulillah hari ini...
...dia kembali ke rumah ibu...
...dan aku bekerja seperti biasa...
...puasa di hari pertama berjalan lancar...
...dan semalam tiada satu pun pembelian dibuat...
...semuanya home made ya...
...ye la, kata cuti kan...
...hehehe!!!...
...oh! hari nie nak makan apa ya???...
...matilah, belum pun kul 9 pg...
...tapi dah fikir psl menu berbuka...
...hahaha!!!!...

budak yg kurang sihat nie dah kembali senyum & gelak :)
p/s : marissa bangun sahur pagi tadi, pas tue
bila mama&papa siap2 nak gi keje...dia pun mengamuk2 nak tido
gerammm!!!

15 comments:

smms said...

haehehhe bila anak turut sama bgn ..agak payah la kan ...so far qk x bgn sekali tapi takut2 sgt hari2 mendatang ...adoi

Nurul Ain said...

anak u so comel. muka serupa betul dgn u.hehehe...

mummy_ayu said...

alahai..tomei nye marissa ngan tocet 2 tu..
sejibik muka u jue...

mamamarissa said...

smms ~ mmg kelam kabut skitt pagi tadi..luckily dia nak duduk dlm walker :D

nurul ain ~ thanks dear :)

ayu ~ tue la dear...ada masa i rasa cam cermin bila tgk muka dia...hehehe!!!

Shinnaz Ahmad Rasid said...

semoga marissa comel cepat sihat!!! :)

p.s: haruslah bangun time mama and papa sahur.takmo miss ok! haha.

mamamarissa said...

shinnaz ~ tamo miss...aiyoooo!!!

Nurhayati said...

comel marissa ikat rambut..kecik je hihi

fantaghirolynn said...

marissa ikat rambut.. tomelnya

mamamarissa said...

yati ~ rambut dia tak byk...hahaha!!!

lynn ~ baru bleh ikat rambut dia tau :D

deena awanis said...

marissa puasa x ni??hehhe..

mamamarissa said...

redeena ~ puasa yangyok :D

Elin said...

eeee...so cute marissa...
da baik demam...Alhamdulillah.. :) Selamat berpuasa..

mamamarissa said...

elin ~ selamat berpuasa juga :)

Im - mamababahworld said...

marissa..chubbynya! comelll...i pon hvg same issue, nk kuar rumah kerja skrg asek meraung pulakk..buat x sampai hati tapi terpaksa..huhu

mamamarissa said...

im ~ so far, marissa ok jer bila hantar kat ibu dia...tapi tak tau in the future...takuttttt :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails