Monday, August 23, 2010

rapuhkah hati???

Di hati kulakarkan sebuah impian

Yang aku namakan harapan

Apabila kutentukan arah serta tujuan

Rela kuhadapi cabaran

Jalan ke puncak itu beronak dan berliku

Menyukarkan pendakianku

Namun tetap ku gagahi hati yang rapuh ini

Demi hasrat yang suci

Aku sangkakan harapan selembut impian

Yang menguliti tidur insan

Kiranya kehidupan tidak sedemikian

Goyah hatiku oleh kenyataan

Tak harus kuturuti kelemahan diri

Tak daya bertahan diuji

Lalu aku mengumpulkan semula kekuatan

Berlandaskan keimanan

*tears*

2 comments:

Misya Idris said...

well sista,i dunno wut really happen and how r u ryte now. but please, u just take care ok? May God bless you and your loved ones.

Ann said...

Jue,
Mungkin saya tak tahu apa yang sedang berlaku. Cuma saya harap Jue tabahkan hati. Apa yang berlaku mungkin ada hikmahnya. Allah takkan uji diluar kemampuan hamba2 Nya, kan?.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails