Tuesday, August 10, 2010

my bff

...aku tak punya ramai teman...
...ya, teman ketawa mmg ramai...
...tapi teman yg sanggup berkongsi...
...kedukaan, kesedihan & segalanya...
...mmg boleh dikira dgn jari...
...jadi, kehadiran dia terlalu aku hargai...
...sejak hari pertama kelahirannya...
...bagaikan mengerti...
...dia terus memegang erat jariku...
...bagaikan ada satu perjanjian saat itu...
...bahawa dia akan selalu & terus ada dgnku...
...ya, dialah puteriku, Mia Marissa...
...dialah teman suka & dukaku kini...
...dialah yg selayaknya ku gelarkan bff...
...terima kasih sayang...
...janji dgn mama...
...yayang akan selalu ada dgn mama ya... *tears*

p/s : emosi agak tidak stabil, maklumlah dah nak puasa...

apapun, SELAMAT BERPUASA buat semua...semoga RAMADHAN

kali ini memberikan seribu keberkatan buat kita semua :)

9 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

selamat berpuasa kak Jue!!!!!

mamamarissa said...

shinnaz ~ selamat berpuasa juga dear :)

mummy_ayu said...

emmmm...touching jer....
selamat berpuasa jue!!

mamamarissa said...

ayu ~ emosi tak berapa stabil...hehehe!!! anyway, selamat berpuasa juga :)

nanonano said...

alahai so touching..
insyaAllah harapan seorg mama =)

SaDi said...

Selamat berpuasa :)

mamaelly said...

betul tu jue...skang ni kan..segala2nya anak ngan hubby kan....kadang2 lebih selesa cerita masalah kat anak walaupun dia tak faham n tak leh nak wat ape2..tapi bila tgk anak senyum n sentuh kita..hilang semuanya kan...


slamat berpuasa jue

mamamarissa said...

selamat berpuasa semua :)

smms said...

selamat berpose ya ..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails