Tuesday, May 11, 2010

dah pandai main :)

...tiada saat yg lebih bermakna...
...dari menyaksikan proses perkembangan anak...
...dari masa ke masa...
...dan lihatlah...
...bam2ku sudah pandai bermain...
...yeay!!!!...

p/s : pas nie, mama&papa kena beli mainan byk2 utk saya ok :D

12 comments:

Ibu Alia Kaiyisah said...

Marissa!. Auntie adore Marissa punya lengan tu. tembammmmm. rasa nk gigit jek. Mama bg minum susu apa ni, sayang...

Dah pndai pegang barang ya. Mesti semua dia nk masuk mulut ni. Bijak.

aLyNnZ said...

alamak aii tangan marissa geramnyer auntie tgk..lau marissa ada dpn mata auntie..bkn auntie jer yg geram dgn danish2 sure geramm..

btul perkembangan anak mmbuat kn kiter bahagia..

Sulisha Arniza said...

aishhhh..comey2..sonok tgk gelagat baby rissa nih..mmmuuuuaaahh..terimala cioman kakak sulia..kih3

mamamarissa said...

ibu alia kaiyisah ~ mmg...benda yg dia pegang, mesti nak masuk mulut..dan skrg nie, pantang tgk mama&papa dia makan...mesti sibuk tengok & telan air liur :D

aLyNnZ ~ thats y selalu kena gigit bdk nie..hehehe!!!
tiada yg lebih membahagiakan selain melihat dia semakin membesar hari ke hari kan :)

mamamarissa said...

sulia ~ cittttt...kakak konon...auntie ok :P
muahsss utk auntie juga :)

smms said...

nnti mama pasti beli mainan best2 tuk marissa ..

sonok kan bila nak dah semakin memberi respon positif kadang tu bila di ofis terbayang2 ja karenah anak .. rindu !

deena awanis said...

marissa, nanti mintak mama belikan barbie doll pulak yer..=)

mamamarissa said...

smms ~ setiap saat...rindu :)

deena awanis ~ ok auntie :)

im - mamababahworld said...

yey..dah pandai main..cepatlah besar..nanti kita main lari2 yer Marissa! hehehee

mamamarissa said...

im ~ masa tue, cpt la kurus mama dia :P

Elin said...

so cute la marissa....geram tgk die..
tembam cam afrina tecik2....ball tu same ngn afrina la..hehe...

akiss ferrero. said...

kah kah kah kah.. budak bam bam bam ni ! geram btul. pndi berlakon niiiii =P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails