Tuesday, July 28, 2009

ishhhhhh geram!!!!!!!

...selepas kerja semalam...

...darling hubby terus keluar dgn bff dia, sipoo...

...since aku nak sgt makan burger...

...so, aku minta la dia tapau utk aku...

...nak tahu pukul berapa dia sampai umah???...

...dekat pukul 11...

...terguling2 la aku kelaparan kat umah...

...haruslah aku bertukar menjadi raksasa...

...tapi tau2 dia balik & bawa seplastik mangga muda...

...wangi & harum sgt baunya...

...terus aku tak jadi bertukar...

...pandaikan dia???...

...ishhhhhhh geram!!!!!!!...

p/s : sudahnya, pagi2 lagi aku dah mengadap

mangga muda + garam...tekak aku tak sedap la

ada muntah masa mandi tadi :(

14 comments:

aku lah arween said...

alolololo

pandai tol hubby jue pujuk
supy jue tak marah eh

ungu violet said...

dia dah budget dah tu, mesti bini dia marah tu pasal bawak balik benda nak memujuk!hehe..

Mama Shahmi said...

mangga masam pagi2..x sakit perut ke jue..ehehe selera orang mengandung..take care ye..

FIESYAH said...

pandai hubby u ambik ati ek!!!

aRe_uDear said...

hahaaa.. sebelum bini die jdi raksasa better die bagi ubt penenag dlu yang.. Mangga Muda hahahaaa.. baguihh2x..

busyuksayang said...

mmg pandai kan...geram jer!!!

pagi2 dah tak sedap tekak..untung ada mangga muda..sampai bawa bekal ke office...hehehe!!!

Nurhayati said...

aduhai.. sampai kul 11pm.. kalau la i tu perot dah berkeroncong tahap dewa.. huhuhu

Liyanaroxx said...

pandai hubby kak jue pujuk!dari nak bertukar jadik HULK trus jadik cinderella kan???hahahaha... *pe kena mengena HULK dgn cinderella plak ek?* =p

Putri Ramlan said...

haha. amboi. dia mmg sangat pandai amik hati awak ye. tapi awak jangan lah makan mangga sangat awak.

btw, bila due date nak bersalin? :)

busyuksayang said...

nurhayati ~ bkn bekeroncong jer...dah sampai wat konsert jazz dah :D

liyana ~ tak nak la bertukar jadi hulk :p

putri ~ dah lama tak makan mangga muda dear...due date 010210 :)

Baby Tiger said...

kecur air liur bila citer pasal mangga muda..

busyuksayang said...

hehehe!!!

fantaghirolynn said...

sib baik xsjadi raksaksa.. mau haru tmn bunga raya malam tadi. almaklumla ultraman xsihat =P
tetiba teringin lak nak makan mangga jugak. kecur dah

busyuksayang said...

hahaha!!!

makan jgn tak makan lyn..sedapppp :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails