Friday, May 1, 2009

aku rindu :(

...akhirnya...
...aku punya kekuatan...
...utk menulis lagi...
...aku rindu pada blog ini...
...apatah lg dgn teman2 blogger yg lain...
...namun apa dayaku...
...kerna sampai saat ini...
...semangatku masih belum kembali...
...dan airmata masih teman yg setia...
...di malam sepi begini...
...tiba2 aku jadi rindu pada abah...
...rindu sgt...
...sehingga terbayang2...
...akan wajah dan senyumnya...
...tenanglah dikau di sana...
...Ya Allah...
...padaMu ku mohon...
...berikan aku kekuatan...
...berikan aku ketenangan...
...agar dapat aku teruskan hidup...
...yg entah sampai bila...
...:(...
p/s : biarpun kini aku hanya sebatang kara,
namun sekurang2nya aku tahu...aku tidak sendirian...
dan buat semua...terima kasih atas segalanya...

7 comments:

♥miss zaza♥ said...

sabar byk2 kak jue
*hugsnkisses

Mrs LVoe said...

jika rindu gn arwah abah, fidiyahkn alfatihah & surah yassin. moga2 abg 'terang' dlm kubur & berada d dlm golongan yg alim.

sha faham perasaan jue. kdg2 bile sha tgok cite sedih ttg parents, tcuit gak hati nie

mummy_ayu said...

sabar ye..betul kata Mrs LVoe tu, kalu setiap kali ingat kat arwah, sedekah kan al-fatihah...ok.be strong girl!

Mrs Zamzuri said...

be strong gurl.. i believed kwn2 blogger u ramai yg sedia teman u pd bila2 masa..

sedekahkan al-fatihah byk-byk kat arwah.

busyuksayang said...

ya...syukur kpd Allah kerna aku masih punya kalian...ternyata aku tidak sendirian...alhamdulillah, aku semakin tabah & tenang kini...aku cuma perlu sedikit masa lg...hentilah tangisan, datanglah senyuman...:)

** tiada satu saat pun aku terlepas dari doa & alfatihah tatkala terkenangkan dia **

Farah_W said...

jue...sabar banyak2 ye darling...hadiahkan al-fatihah utk arwah abah...dan kita doakan semoga tenang di sana...Amin

Anonymous said...

saba yerk kak
saya tau perasaan akak mcm mana.
saya pun br kehilangan nenek tersayang, 29 april br2 neh
dia sentiasa dlm hati saya,dan saya sentiasa ingt kenangan sy dgn dia.
syukur sgt2 sy sempat blk dan mjaga dia semalaman semasa dia tgh nazak.
atleast itu adalah pengalaman dan kenangan yg tak akan saya lupakan.
sy taknk terlepas lihat dia sblm dia pergi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails