Friday, July 1, 2011

hubby masak???


...hubby akui mmg dia tak pandai masak...
...langsung tak pandai ok...
...tapi ada satu masakan yg dia sgt pro...
...mmg sedap sgt ko...
...sejuk perut mak tau...
...eh! tetiba...
...korang nak tahu tak dia pandai masak per???...
...korang nak tau tak???...
....ala, korang nak tau jugak ke???...
...ok la, ok la...


*



*



*



*



*



*



*

...masak maggi kari + telur...
...mmg terangkat wei...
...mmg masakan yg simple...
...tapi cukup wat aku terharu...
...mana taknya, tau2 dia panggil suruh makan...
...eh! tak tak...
...sebelum tue, dia dok sibuk tanya...
...mana letak mangkuk...
...ishhh, apa daaaaaa...
...apapun, keep it up pa...
...pas nie, bleh masak mee kari plak utk mama...
...muahssss...


chef hatiku :)




3 comments:

mummy_ayu said...

sweet.maggi kari + telur..layan tu...
yg penting..dgn kasih sayang..
kira maggi penuh kasih sayang gitu.. :-)

Vna Sandhu said...

hahah! at least something kan? my hubby pun kalau masak maggi mmg lg sedap dari yang I masak

my new url http://myspaceofthoughts.blogspot.com/

auwcak said...

bila sesekali masak mesti akan rasa terharu kan...i rasa semalam macam nampak marissa ngan hubby u tapi tak nampak u lak kat alamanda...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails