Thursday, July 7, 2011

cyberjaya


...selasa hari tue...
...kami singgah ke cyberjaya...
...utk tapau...


 ini

dan


 ini

...aku teringin sgt...
...thanks pa...
...muahsss...
...sebelum balik singgah taman jap...
...layan debot kesayangan kami nie...
...macam biasa, dia sgt teruja...
...:)...








...ok, masa utk pulang...



...dan sebelum pulang ke pangkal jalan rumah...
...terimalah gambar kami sekeluarga yg boolat...
...boolat besar, boolat kecil, boolat sederhana...
...hahaha!!!...


*sygbyk2sgt2*





8 comments:

nanonano said...

sukenye icha dpt main kt playground tuh,
lawa la tmpat dia,

MRS. K said...

teringin?

hiks...

blom penah try tutiputi tu..

sharEna said...

kite pon x pegi tuti fruti tue..hehhe..

saba pon da lame x mkn sane =p

Mrs. Hakim said...

tutti fruitti dah buka branch kat cyberjaya ek jue, yaiy.. tak payah dah gi yg kat seri bangi tu.. rasa kata cyberjaya lagi dekat dari rumah kita.. sukeeeee!!!

akiss ferrero. said...

teputi puti ada kat cyberjaya! yeyeaaah!

ichaaaa oh ichaaa gegham!

mamamarissa said...

ya, tutiputi dah ada kat cyberjaya...terjah jgn tak terjah :D

Ann said...

nak culik bolat yg kat tengah tu bole tak?
;p

antalya said...

suka tgk fesyen baju si bulat kecik tu.very2 modern & fashinable lah.mcm ank artis u

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails