Friday, September 3, 2010

tadaaaaaaaaa



...semua org dok pakat tunjuk baju raya...
...saya pun mahu juga...
...tadaaaaaaaaaa...




...dah, cukup...
...selebihnya, tunggu raya ok...
...;)...


*so gedik*




12 comments:

Ibu Alia Kaiyisah said...

alaaaa..

anT jeles dengan sepit kecik2 kat rambut tu. kaisya takde wambut nk sepit gitu. huhu.

mummy_ayu said...

so chumels.....

Shinnaz Ahmad Rasid said...

polka dot lagi? e...mmg ikut mama ni. hehe. so comel lahhh!!!! handbag dia takde?

aLyNnZ said...

uihss..kiutnyer cik marissa berbaju kurung..jadi lar raya nampaknyer nie..hehe

mamamarissa said...

ann ~ ala, rambut marissa pun bukannya byk auntie :D

ayu ~ girls yg berbaju kurung mesti comel kan?? :)

mamamarissa said...

shinnaz ~ guna handbag mama jer bleh??? hahaha!!!

alynnz ~ tak sabar nak tgk si danish berbaju melayu plak :)

smms said...

marissa baju kurung ? mama qk teruk xmo bagi qk pakai baju krung ..bukan apa dia lum jalan ngah nak merangkak duk pakai baju kurung t comei jadi comot ..dh gaun sudah tapi xjumpa cari lagi ..adoiiiiiii

mamamarissa said...

smms ~ baju marissa tue tempah coz mmg tak de saiz dia yg ready made..setahun sekali, tak salahkan??? :)

Mrs. Hakim said...

mia marissa... eh, eh, kak mel pun ada baju polka dot cam mia tau. tapi kak mel punya warna cokelat gelap.. mia pakai comel, maksudnya kak mel pakai pun pasti comel kannnn.. jadi baju ini seswai utk org2 comel saja.. ngeeee..

eh, eh, lagi... warna baju raya kita samaaaaaaa la.. kalu dekat boleh dukung mia kita ambik gambar sama² dengan abang hakim.. kan yayang kan.. :)

mamamarissa said...

mel ~ polka dot mmg comel & utk org2 yg comel juga kan :)

deena awanis said...

so tomey pakai baju raya..auntie xde baju raya la..jeles nyer ngan marissa..

Fathiyah said...

cun yeee
polka dot gitu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails