Tuesday, September 21, 2010

careless :(

...yes, i am...
...sebab aku sibuk di dapur...
...marissa yg sedang tido atas katil...
...ku biarkan sendirian...
...tahu2 dah terjatuh ke lantai...
...OMG...
...hanya Tuhan tahu apa yg aku rasakan...
...saat melihat dia menangis & dahinya sedikit merah tadi...
...rasa aku yg terjatuh ke lantai berkali2...
...dah la badan dia panas dari ptg semalam...
...demam + jatuh...
...sian yayang mama nie...
...i'm so sorry yayang...
*tears*




7 comments:

Ibu Alia Kaiyisah said...

ala kesiannya Marissa. Jue kena monitor tu, kalau ada muntah2 kena bwk doc. Insya-Allah takde apa lah tu. Kena extra careful pasni ya?.

~LIZA~ said...

i know how u feel babe..

yesterday i potong kuku umar sampai jadi dia terluka :( & i cried bila dia nangis..

NURUL said...

laa siannyer.
raina pun dah selalu jatuh sejak dia lasak nie

mummy_ayu said...

ala siannya...ayu pun kalu anak nangis teruk sgt (kalu jatuh or sakit)..ayu pun nangis sama..take care ye..budak tgh lasak tu..bila marissa tido alone...kepung ngan bantal...kalu jatuh pun atas bantal..

goblogbyfarah said...

kena lebih careful, letak je dia kat tempat kita boleh nampak, senang :)

Wina Momma Kira said...

sabar Jue..my Kira pun pernah jatuh katil 2 kali & I was careless too :-(

yg penting monitor Marissa..hopefully xde pape, insyallah Marissa kuat :-)

bile Kira jatuh katil dulu, I nangis sekali dgn dia & mintak maaf byk kali huhuuu

ikanbilis said...

aiyooo...cian yayang u.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails