Friday, June 25, 2010

bam2 & pizza :D

...orang makan pizza...
...dia pun sibuk nak makan...
...geram jer...
...:D...
yeay yeay...adik nak adik nak!!!
papa tipu, papa masuk mulut dia :D

tgk la muka bam2, sgt tidak puas hati kan...hahaha!!!

13 comments:

mummy_ayu said...

ala sian marissa..tgk mama & papa mamam pizza yer..tunggu besar cikit boleh yer sayang...!! muah muah!!

mamamarissa said...

ayu ~ sibuk jer dia :D

smms said...

alala sian dia ..tapi itu tanda nya dia mmg dah suka tuk mula mkn..
bam bam xsuka pakai baju ea sll nmpk separa bogei tu nmpk bam bam nya kan ..

mamamarissa said...

smms ~ mmg dia dah start makan...tapi bukan solid food ya :D

time tengahari mmg dia suka cam nie...bajet sexy la tue...hehehe!!!

mama_auni said...

ee..notty tau papa bam bam..sian bam bam terliur..hehehe

mamamarissa said...

ieza ~ tue la...sian dia kan :D

Nurhayati said...

tak aci ni..marissa tgk je. tak makan. tunggu la nanti dah bole makan.. habis satu pizza tu berebut hihihi

mamamarissa said...

yati ~ masa tue, mama&papa dia plak jadi tukang tengok...aci :D

MamaTiaMia said...

adusss bam bam nyerr..tak nak makan pizza tapi nak gigit lengan tu:)re: thanks mamamarissa

deena awanis said...

geram jer bam2 tengok papa ngn mama dia makan..hihihi..

mamamarissa said...

mamaTiaMia ~ lengan tue lg sedap dari pizza kan :D

deena ~ tunggu la dia besar skitt, jgn harap nak makan2 dgn aman dpn dia :D

mamaelly said...

ngeeeeeeeeeeee marrisa...geram tgk dia tak pakai bju eh...hihih bila la Putry leh jumpa kakak marrisa ek

mamamarissa said...

elly ~ tunggu elly abis pantang & balik sini la...muahss utk putry :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails