Friday, June 11, 2010

aucakkkk!!!!!!!!!!

happy weekend uols :)

p/s : gi check up semalam, bam2 sgt baik...

tak meragam, berat naik 7kg...dan paling penting,

tak menangis langsung masa kena cucuk...

bukan mama&papa jer terkejut...nurse pun terkejut sama :D

10 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

good girl!!!

kak jue berat bam bam naik +7 kilo ker?? banyak kan?

mamamarissa said...

shinnaz ~ baikkan dia...tgk la mama dia...hahaha!!!

dlm dok ringankan badan nak meniarap, naik gak berat dia 7 kilo :D

faziey said...

pandai marissa xnangis....
kak jue...dia tau klu dia nangis nti mama dia join nangis skali hehehe...jgn mare....

deena awanis said...

bagusnyer marissa neh..
good girl..
auntie banyak geram lah pipi gebush tu...

mama_auni said...

wah smpi 7kg naik..sungguh bam bam budak bam bam ini..hahaha

mamamarissa said...

ziey ~ mcm biasa...papa dia yg pegang masa nak cucuk...k.jue sikit punya suspen tunggu kat luar, tau2 nurse kata dah siap...terkejut mama & papa dia...dgn nurse2 sekali terkejut...tak menangis ok, mmg sgt kuat :D

deena ~ nurse2 pun geram dgn dia semalam :D

ieza ~ tue la, naik sampai 7 kg bdk bam2 nie :D

smms said...

hebat bam bam ..bagus

smms said...

hebat bam2 ni ...bagus

mamamarissa said...

smms ~ dia tak demam...lg hebat kan :D

yuzie said...

terserlah bam2 nya!! gerammmmmm...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails