Thursday, April 8, 2010

meet iman, mummy & daddy :)

...last weekend...
...my bff, diana & her family datang ke sini...
...kebetulan her hubby ada course...
...walaupun tak lama...
...tapi dapat gak dia jumpa...
...dgn anak dara yg semakin bam-bam nie...
...marissa loves abg iman, mummy & daddy so much...
...muahsss...
marissa with her daddy, mummy & abg :)
abg iman

marissa with her mummy

lepak @ oldtown alamanda

marissa sent daddy, mummy & abg iman to KLIA by ERL

lama sgt train nie...marissa tido dulu la :D
...tapi...
...sampai di KLIA pun...
...Marissa terus tido...
...malah on the way balik umah...
...dia still tido...
...sampai kat umah...
...angkat letak kat katil pun...
...tak sedar apa2...
...penat sgt si bam-bam nie agaknya...
...hahaha!!!!...

5 comments:

Mommy Marissa said...

lamenye tak jumpa diana.. wah, dh ade anak dh dia.. klu yg dlu, mkn hati berulam jantung je dia.. now, nampak dia happy je.. dia dh balik sarawak eh? rindunye kat dia.. pd si bam-bam, so cute.. rase nk gigit je pipi tu..

Baby Tiger said...

wah bam bam ni, lenanya tido..auntie geget pipi sikit nanti... eieieie geram!!

mamamarissa said...

mommy marissa ~ dia kat kk skrg...mmg dia happy skrg :)

anim ~ lena sgt, sampai naik ERL yg penuh dgn org nak gi F1 pun dia tak sedar apa :D

gambit said...

sama macam mak dia gak masa kat opis dulu. kaki tido. hahaha...

jangan marah eh.

mamamarissa said...

biarlah biarlah biarlah :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails