Thursday, April 15, 2010

:(

...sudah lama aku tidak menangis...

...tapi semalam...

...aku menangis semahu-mahunya...

...semuanya sebab...

...dia...

p/s : bagi aku, dia mmg supermom

semoga kekuatan & ketabahan jadi milik dia selamanya

dan buat putri kesayangan mama,

betapa mama bahagia memilikimu

akan mama hargai setiap saat kita bersama

10 comments:

:: vErde+hAzizi :: said...

embrac e every second of it darling :)

IrinaSairah said...

baca blog supermom tu erk????memang sedih..huhuhuhu

miloicekaw1119 said...

hati seorang ibu...

mummy_ayu said...

cedihkan? ayu pun dah baca n still baca..selalu baca..mesti nangis...so sad..

Mommy Marissa said...

mmg sedih kak jue.. org dh dpt tru emel last week.. mcmane klau kita di tmpt dia..

goblogbyfarah said...

sedihnya.
tak dapat bayangkan kalau jadi kat saya :(

mamamarissa said...

verde ~ of course babe :)
irinasairah ~ u pun supermom *hugs*
miloicekaw119 ~ sgt kuat kan :(

mamamarissa said...

ayu ~ so sad :(
seri ~ baca sekali, menangis satu hari :(
farah ~ jgn bayangkan...mmg tak tergambar dgn kata2 :(

aku mama chami said...

aku pun menangis cam org gila kat opis. seb baik tak de saper nampak. mmg sedih sangat. ni kali ke 3 aku nangis bila baca blog mereka2 yang kehilangan anak.

mamamarissa said...

rima ~ sedih kan??? aku pun nangis mcm x igt nyer :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails