Saturday, April 3, 2010

'hadiah terhebat' di hari jadi :)

...sesungguhnya...

...tiada yg lebih indah...

...di hari jadi tahun ini...

...kerana telah mendapat 'hadiah terhebat'...

...ku kira paling hebat seumur hidup ini...

...terima kasih Tuhan...

p/s : tak sabar nak tiup lilin dgn si bam-bam :)

inilah 'hadiah terhebat' :)

13 comments:

Mimy Hamid said...

yer mmg anugerah terindah...hepi besday

Shinnaz Ahmad Rasid said...

happy besday kak jue...mmm!!bertuah marisa ada mama mcm k.jue...:)

mamamarissa said...

thanks dear :)

mrs.ein said...

geramnyaa dgn si bambam! nak pinjam boleh??hehe...

SugarSpices said...

selamat hari lahir jue....
makin happy dengan adanya bam-bam yg sangat comel ini...

*bila lah dapat timang dia kan??

NURUL said...

hepi besday julia. geram tgk paha marissa. dia tdo buaian ke? raina nurul tak ajar tido buaian. ok tak rissa tido buaian?

mamamarissa said...

farah ~ nak pinjam berapa hari??? :P

kelip ~ thanks dear...kita jumpa nanti ya *hugs*

nurul ~ thanks nurul...jarang2 dia tido buaian...bila dia mengamuk @ meragam jer...tapi mmg lama tido bila dibuai nie :D

Filla ~ Kasih Aleeya said...

hepi bday.. si bam-bam ni mmg bam-bam betul!! rasa nak geget paha dia..heheh

mamamarissa said...

kthanks filla...dia mmg sentiasa menggeramkan...rasa nak gigit2 jer :D

susudalambotol said...

chomelnya baju dia ;)

mamamarissa said...

colourful gittew kan hidd :)

reena said...

Birthday akak eh?

Happy belated birthday kak!

Moga panjang umur an murah rezeki selalu!

xoxo to marissa!

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails