Thursday, September 18, 2008

when he's sleeping

saya tak tahu kenapa

tapi saya sgt suka bila melihat

wajah darling hubby sedang tidur

dia tampak tenang sekali

dan hati saya berbunga2 indah

:)

namun adakalanya dia

nampak sgt letih

lalu hati saya pun berlagu risau

:(

pernah sekali kerana terlalu leka

menilik wajah kesayangan saya ini

tanpa sedar airmata saya menitis

tiba2 terlintas di fikiran

semua perbuatan saya

terhadap dia selama ini

saya nakal, degil & sgt2 sensitif

terlalu kerap saya buat dia resah

terlalu byk saya buat dia sedih

:(

sambil mengelus wajahnya

dalam hati saya berkata

jgn pernah berhenti

jgn pernah menyesal

saya selalu cuba menjadi terbaik

utk dia

namun saya masih manusia biasa

yg takkan pernah sempurna

cuma satu yg saya pasti

saya sgt syg dia

saya sgt cinta dia

6 comments:

SaDi said...

AWARD or GIFT... check it out!!!!!

busyuksayang said...

tq sadi...:)

Yat Ekhram said...

owh sy pon sgt shuke melihat wajah suami kesayangan saya tido :)
cam taching jek kan.
sy penah bc artikel hikmah tgk org yg disayangi tido.

seriyes di nampak sgt innocent & baik sgt.pastu musti saye kiss pipi dia.

sayang gile kan!

busyuksayang said...

tue la yat...wajah siapa lagi kita nak tengok kan...hehehe...

-butterfly- said...

:: wahh!!
:: beshnye leh tatap darling hubby lame2 mse die tido..
:: ni x sabar nak kahwin ni..
:: hehe..
:: miss Jue, mcm mane awak edit pix ni erk??
:: pakai software / website pe??
:: can we share??
:: :p

^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

busyuksayang said...

tau x per iza...:p

anyway, jue guna picasa...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails