Tuesday, September 2, 2008

selamat hari jadi emak

salam utk semua...
tertunai sudah puasa utk hari pertama...
dan hari ini masuk hari yg kedua...
alhamdulillah...
:)
semalam....
kami ke pusara emak...
tatkala saya membaca yasin,
tanpa sedar saya menitiskan airmata...
saya telah cuba utk menahannya
namun saya gagal...
sesungguhnya airmata ini...
adalah tanda betapa
saya sedih melalui ramadhan tanpa dia...
dan betapa saya sgt rindu kepada dia...
:(
dan hari ini...
saya bertambah sedih...
kerana hari ini adalah hari jadi dia...
before my tears drop,
i think i've to stop now...
till then...daa
:(

8 comments:

SaDi said...

Sabar laa.. Allah lebih menyayangi dia.. tahun ni pun saya tak beraya dengan ayah saya... sedih jugak... huaawwwaaaaaaa :(

busyuksayang said...

thanks sadi..dah terbiasa bersama..so, bila dia tiada...tue wat saya rasa sedih sgt...lgpun, nie tahun yg pertama ramadhan & syawal tanpa dia...doakan saya kuat ya...:)

Mama Shahmi said...

sabar ye jue..semoga ko kuat menghadapi semua ini. :)

busyuksayang said...

thanks ma...doakan utk aku & dia ya...:)

Baby Tiger said...

jue, this is 2nd ramadhan witout my late nenek (i am her fav cucu la)

sangat lain, yes it is..
but we have to go on..
at least, jue tabah, leh gak gi pusara arwah..

macam anim, tak pernah sekali jejak pusara nenek - tak cukup kekuatan lagi...

busyuksayang said...

peritnya rasa sebuah kehilangan kan nim...:(

Baby Tiger said...

sabar..jangan lupa sedekahkan amal ibadah...

actually anim ada sad story pasal kehilangan nenek
anim ada wat poem
nanti la anim postkan..

busyuksayang said...

insyaallah..itu jer pun yg mampu jue wat utk dia saat ini...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails