Monday, September 29, 2008

bosan sudah :p

...bosan...
...sgt2 bosan...
...hanya itu yg mampu saya ungkapkan...
...saat ini...
...:(...
...mood cuti raya telah datang...
...mood utk bercuti, bukan utk beraya ok...
...jadi, fikiran saya tidak lagi di office...
...tolong, saya rasa mahu balik skrg...
...tapi, saya agak bz sebenarnya...
...kacau mood jer tau...
...menci...
...esok saya masih bekerja...
...oh! tidak...
...utk menghabiskan hari ini pun...
...saya rasa separuh gila...
...apatah lagi utk hari esok...
...haruskah saya EL???...
...atau MC saja???...
...nampaknya setan telah beraja (ya dussssh)...
...:))..
...call darling hubby tadi...
...dia masih di luar...
...service kereta rupanya...
...ingatkan boleh bercanda2 di alamanda...
...tapi x pe...
...coz he promised to call once he've finished...
...so, harap2 cpt la dia settle...
...huhuhu...
...saya sudah tidak tahan lagi...
...tengok boss pun dah nampak cam lemang...
...tapi lemang versi hangus...
*** lari ***
p/s : menyesal sungguh x cuti :(

2 comments:

gambit said...

Bos tu bukan macam lemang ataupun lemang versi hangus tapi macam arang yang nak bakar lemang... ***larikkk

busyuksayang said...

habaq kang??? :p

x sabar nak makan lemangggggg niee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails