Sunday, September 14, 2008

Tag By Hanim

8 random facts/habits about me :
~ saya sgt manja...bila ckp pasal manja...
of course ia berkait dgn sikap degil &
sensitif...dan saya akui,
saya ada semua sikap tue...
hubby knew me better...:p ~
~ saya sgt suka shopping....
so, i'll make sure...
darling hubby bring me
to shopping mall every weekend...
and now, due to fasting month...
i've to stop this for a while...
but today...
i don't know y but
saya rasa teruja...and can't wait
to go for shopping raya la syg...:) ~
~ saya sgt sayang anak2 buah saya...
as a proof,
i can spend the whole day with them...
i can be their baby-sitter at anytime...
coz mereka adalah buah hati &
pengarang jantung saya ~
~ saya sgt rapat dgn kakak2 saya...
mereka adalah sahabat sejati saya...
mereka adalah penawar terbaik...
dan paling penting...
mereka adalah pengganti kepada
arwah emak...
i love them with all my heart ~
~ saya ada 2 lelaki hebat dlm hidup saya...
ABAH...
lelaki pertama yg hadir dlm hidup saya...
saya cuma punya dia selepas emak pergi...
dan saya tak tahu bagaimana hidup saya
jika dia pun tiada...
DARLING HUBBY...
mungkin dia bukan yg pertama..
namun dialah segala2nya bagi diri saya...
moga cinta kami terus kekal
hingga ke hujung nyawa...~
~ saya sgt suka GUESS...
kesimpulannya, saya mmg tak bleh
masuk kedai @ butik yg ada
tanda jenama di atas...fullstop ~
~ saya sgt suka ambil gambar sendiri...
mungkin saya rasa diri saya
shantik & shomel...argghhh perasan sudah!!!
*** lari *** ~
~ saya suka shantik2...
dan tengok semua yg shantik2....~
~ saya suka...alamak dah lapan rupanya...
terlebih sudah!!!
nampak sgt aku gila tag...
:)) ~

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails