Monday, September 22, 2008

sayu :(

as usual, semalam kami balik banting... i'm happy coz dapat berbuka ramai2...
dan dapat bermanja2 dgn my adam & maira...
:)
tapi sebelum berbuka semalam...
tiba2 abah x sihat...
entah kenapa saya rasa sgt2 sayu...
terus teringat pada arwah emak...
sampai on the way balik ke rumah...
airmata saya menitis...
mujur jalan gelap...
so, darling hubby tak sedar...
:(

7 comments:

SaDi said...

sabar yeeee.... kuatkan semangat yeee... :)

gambit said...

Biasa la tu. jangan terlalu sedih, nanti berat badan naik lagi... wakakakakaka

busyuksayang said...

ntah la...lately, mmg saya sering menangis...rindu sgt kat arwah emak...:( anyway, thanks sadi...

to stien ~ terdapat unsur2 kehampehan di situ...:P

Kasih Aleeya said...

sbb bulan ramadhan kot kita jadik cpt sensitif..lagi bile dgr lagu raya... sabo yer...

busyuksayang said...

mungkin juga kan filla...tp saya nie, selalu cuba kuatkan semangat...namun ada masanya, saya gagal...lebih2 lagi saat mcm nie...

-butterfly- said...

:: Iza pun mcm dpt rase je ape yang Jue rase..
:: mcm mane erk rasa kehilangan insan yang melahirkan kite..
:: btw, Jue kena banyak2 sabar k..
:: banyak2 doakan untuk kesejahteraan die di sana..
:: mudah2n die dirahmati Ilahi..
:: smile sket! :)

^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

busyuksayang said...

x tau nak ckp mcm mana iza...tp iza baca la entry jue 'i'm dying inside'...seriously, itulah yg jue rasa bila dia dah tiada...mmg menyeksakan...:(

insyaallah iza...hanya itu yg mampu saya lakukan utk dia saat ini...

anyway, thanks ya...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails