Thursday, March 17, 2011

unwell


...selsema...
...kepala masih pening...
...tekak jadi tak sedap...
...makan pun tak rasa apa2...
...aishhhhhhh...
...:(...



p/s : byknya belon udara di luar tue :)



7 comments:

NURUL JAMIAN said...

semoga cpt sembuh jue. ada avent belon panas kat putrajaya ye

Shinnaz Ahmad Rasid said...

get well soon kakakkk! hehe.

p.s: hati kak jue sebenarnya meronta-ronta kan nak pergi kat belon tu kan???? ;p

Atiqah Adnan said...

semoga cepat sembuh kakak chomel! <3

susudalambotol said...

U mesti kuat. Kalau tak nanti tak dapat buat kerja satu apa pun. Get well soon! :)

mamamarissa said...

nurul ~ a'ah...ada event belon panas kat sini skrg nie :)

shinnaz ~ tak kuasa nak gi...rimas crowded2 nie...tapi nak bg icha tgk juga...tepi jalan pun jadi la...hehehe!!!!

mamamarissa said...

tiqah ~ thanks dear :)

hidd ~ mmg tak wat keje apa pun nie...tak larat sgt :(

wan fyewa said...

me pon never naek belon tu sb gayat ;p

p/s :jemputlah tgk tudung2 murah http://senyum2sokmo.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails