Wednesday, March 30, 2011

icha vs kucing





...sian anak aku...
...jarang2 tengok kucing...
...so, agak jakun di situ...
...walaupun sekadar kucing tipu...
...korang nak tau tak???...
...icha debot nie sebenarnya...
...sebenarnya...
...sebenarnya...
...sebenarnya...
...eh! sabar la...



*



*



*



*


*



*


...takut kucing...
...hahaha!!!...
...senang jer nak biar dia diam...
...buat bunyi kucing...
...bunyi kucing garang bukan gatal tau...
...mmg confirm dia patah balik kat kita...
...hahaha!!!...




...psssssstttttt...
...korang nak tau icha ikut sape...
...aku la...
...aku tak takut kucing...
...cuma geli...
...jgn la kucing dtg menggesel2 kat aku...
...sure aku menjerit...
...aku mmg tak bleh benda berbulu2 nie...
...geli ok...
...ini rahsia besar aku tau!!!!...
...dah dah...
...jgn gelak...



9 comments:

sharEna said...

hehehe..icha ikot mama dia nampaknye..

naurah pon ikot ibu dia jugak. hantu kucen. sgt syg pd kucen. sampai kucen yg takot pd kami. keh kehhh =p

antalya said...

mya pulak suka giler kt kucen. asal nampak je mula lah nk mengiau jgk hahaha

Ann said...

kaiyisah suka kuceng. pantang nampak mesti nk cium idum dia. hahaha

mamaelly said...

hihih ala cianye....mesti icha selalu kene main ngan mama je nie..hihihi comel...

isya plak suka tgk bird..kalau petang2..ada bird dok luar dapur elly...terjerit2 kalau isya nampak..hihi

mamaelly said...

jue..jom join contest elly

http://isyaputry.blogspot.com/2011/03/mamaelly-first-contest.htmlthe

deena awanis said...

laa..kucing mainan upenyer..hihi..
kucing mainan pun icha takut ke??

idayualwi said...

ayu suka kucing but bila kucing yg manja gitu..tu yg geli tu..

nanonano said...

heheheh
na pun xske
tp xde la smpai tahap takot :p

Wina Momma S & S said...

Icha takut ye? Kira lak suke betul ngan kucing..siap boleh peluk gomol² lagi...eeeiii!

me pun penggeli mcm u jugak kekekekeke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails