Thursday, March 3, 2011

tak yah nak feeling2 cantik la!!!


...jgn harap la aku dpt nak pakai benda2 alah...
...atas kepala mcm nie...
...icha jealous dgn aku...
...selamba jer dia tarik headband tue...
...geram!!!!...
...tak bleh la mama nak feeling2 cantik skittt...
...haeeppppp!!!!...



*nasib baik sempat snap*



p/s : itu belum lg aku pakai shawl yg melilit2 tue...
herot berot aku jadinya!!!
hahaha!!!!



5 comments:

isyaputry said...

jue..cantik..kat mana nak beli ek selain dari kat online

mummy_ayu said...

jue...icha pun nak pakai jugak tu..

jeilita said...

cantik lah kak..nanti bley simpan wat pusaka lak utk icha :)

sharEna said...

hihih...naurah pon eventho kite pakai tudung bawal biasa jer, habis senget benget di tariknya. sabokan ajelahhh..huhuhu

Nurhayati said...

cantik cantik cantik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails