Thursday, November 13, 2008

Tag by YatEkhram

1. Apakah benda yang paling utama dalam hidup kamu?
KELUARGA & TEMAN
2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
nasi lemak for breakfast pagi tadi
3. Di manakah tempat impian perkahwinan anda?
saya impikan wedding by the beach...
tapi nak wat cam ner???
emak kata jgn berangan nak jadi orang putih...
hahaha!!!!
4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
pada Allah, selalu saya minta
agar hubungan ini kekal sehingga
ke hujung nyawa...let death do us apart...
cewahhhh!!!
5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
yup...i'm always in love with him
6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
rasanya food court presint 9
but lately, saya suka memasak di rumah...
sayang suka kan??? kan??? kan???
7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
Andai Itu TakdirNya by Siti Rosmizah
8. Apakah nama penuh anda?
J***a***i A**** K****
9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
saya senang dengan kedua2nya...
mereka harta yang tak ternilai
buat saya...OMG, I miss my late mom :(
10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
darling hubby
jadi saya tak perlu untuk berjumpa
orang2 yang salah dalam hidup saya
11. Christina atau britney?
I want Rihanna please :p
12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
untuk cucian tangan + sidai ~ saya
untuk cucian mesin+ sidai ~ darling hubby
baikkan suami saya??? that's why
I love him so much...muahssss
13. Tempat yang paling seronok anda mahu pergi?
of course, tempat yang boleh shopping...
hahaha...actually, we're planning to go to Bali
for our next trip :)
14. Pelukan atau ciuman?
both ya sayang...muahssss
15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda-
YatEkhram
1) Wifey to Ekhram
2) Dia cinta sgt2
3) Dia sayang sgt2
4) Dia kasih sgt2
5) Sama itu Ekhram, suami terchentanya..
16. 8 perkara yang amat saya gilai
1. Wan Zulfadli Wan Zain ~gila tahap kritikal
2. Shopping
3. Blog hoping & Blogging
4. Baby
5. Snap pics sendiri
6. Guess
7. Forever21
8. MNG...ala ada byk lagi yang saya gilai...
nampak sgt aku memang gila!!! hahaha...
17. 8 perkataan yang sering di ucapkan?
1) I love U
2) I love U too
3) Benci
4) Bengong
5) Gila ker???
6) Yo-yo ohhh
7) Bosannya
8) Jum sayang
18. 8 buah buku yang paling terbaru di baca
novels & magazines
19. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
Separuh Hidupku by Titi DJ dan
semua lagu yang boleh mengingatkan saya
pada darling hubby :)
20. Perkara saya pelajari tahun lalu
saya mengalami 2 kali kehilangan
pertamanya, kehilangan 'baby' saya
ketika 2 bulan dalam kandungan
dan keduanya kehilangan 'emak' saya
sesungguhnya kehilangan2 itu amat menyeksakan
dan mengesankan...ya, sampai saat ini
saya masih rindu...namun
apa yang pasti...hidup harus terus

2 comments:

Momma Qiestina said...

hahha.

kamoooooooo pandai :D
sy mmg syg bangat sama suami sy tahap kritikal lagi kronik spt kamu cinta suami kamu yaa.

Ape kata kite buat kelab bini-bini angau tahap dewa.
Kamoo presiden nya.
kihkihkih.

MamaIcha said...

hahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails