Friday, November 7, 2008

Tag By Iza :)

1. Anda rasa anda seorang yang manja? ~ saya tersangatlah manjanya...sila jgn muntah
coz i'm the youngest in my family ~
2. Sejauh mana sikap kematangan dalam diri anda? ~ depends...ada masa saya rasa saya matang...
tapi selalunya rasa diri ni cam budak2...tul kan syg???
u knew me well rite??? ~
3. Agak2 anda akan mengakhiri zaman bujang? ~ rasa macam tak nak akhiri...hahaha...
matilah kalau darling hubby baca statement
tak ingat dunia saya nie ~
4. Berapa lama anda perlukan untuk serasi dengan pasangan anda? ~ walaupun minat kami berbeza,
tapi serasi itu perlu...bagi saya & darling hubby,
makin hari kami makin serasi ~
5. Apa pendapat anda tentang pasangan anda sekarang? ~ just one word...LOVE...
I'm truly, madly, deeply in love with him ~
6. Umur anda ketika menyewa beli kenderaan hasil titik peluh anda sendiri? ~ 23 tahun tapi deposit by emak...
saya continue bayar every month...
ini boleh dikira titik peluh sendiri ke??? ~
7. Lelaki idaman yang selalu anda impikan? ~ masa zaman remaja dulu, puas berangan
pasal lelaki idaman ni...tengok Brad Pitt, saya idam
nak lelaki macam tu..dan bila tengok Azhar Sulaiman,
saya pun idam nak lelaki macam tu...
tengok Shah Rukh Khan jadi hero, saya lagi berangan
nak lelaki macam tu...sudahnya, saya tak berangan dah...
saya terima saja dia seadanya ~
8. Berapa kali anda jatuh cinta sepanjang kehidupan anda? ~ banyak kali tapi dengan orang sama...
siapa lagi kalau bukan darling hubby...dan
kalau diizinNya, biarlah cinta ini jatuh selamanya pada dia ~
9. Apa yang akan anda lakukan andai pasangan hidup anda berlaku curang? ~ saya akan jadi seperti Abby...pergi serang dia...
hahaha...tapi saya pernah cakap pada
darling hubby...kalaulah, dia berlaku curang (jauhkanlah)...
masa tu, mmg dia tak perlukan saya lagi dalam hidup dia...
so, lu pikirlah sendiri ~
10. Anda sudah bersedia untuk melangkah ke alam perkahwinan? ~ ya, saya sudah berada di alam perkahwinan pun...
alam yang sangat indah namun dihiasi
dengan pelbagai pencemaran...mahu tercemar atau tidak...
terpulang kepada kita untuk memeliharanya ~
...sekian...
...wah! lama sudah tak menjawab tag ni...
...anyway, thanks dearie Iza for the tag...
...dan kawan-kawan yang lain...
...sudi2kanlah menjawab tag ini ya...
...:)...

2 comments:

Nurmala said...

saya leh jawab ke tag nih??
huhu~~

busyuksayang said...

of course babe...silakan...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails