Friday, November 28, 2008

JJM...yes, i love it!

...JJM is coming...
...i love it! i love it!...
...dan sekarang...
...saya dilanda demam...
...demam SHOPPING...
:))
p/s : cam ner nie syg???
take me to shopping mall now...
hahaha!!!!

11 comments:

DYLA said...

hi sy pun dah kene virus tu tau... tak sabar tggu esok nih!

-butterfly- said...

:: huhu
:: Jue..
:: nak shoppa2 pun tggu le bonus 18/12 ni
:: hehe
:: syuke nye...
:: ape la yg die nak beli tu ek?

^i|z|z|a|h_n|h|k|M^

Nurmala said...

wak!!!!
salah post komen la tadi..

ye la yang.. nak hujung tahun ni ada YES..!!! Year end sale..best2

Kasih Aleeya said...

hahah..apa lagiiiii..marii serang!

Liyanaroxx said...

jom kita menghabiskan duit kita!!!

busyuksayang said...

dyla ~ tu la tu...sampai naik demam saya dibuatnya...hehehe!!! so, ke mana esok???

busyuksayang said...

iza, lama sgt la nak tgu 18/12...hehehe...tak tau nak beli apa, walaupun sebenarnya dah mcm2 terlintas dlm kepala nie...hahaha!!!

busyuksayang said...

filla, mari mari...shop till we drop...hahaha!!!

busyuksayang said...

mala ~ mmg best sgt...tu yg sampai demam tu...hehehe!!!

busyuksayang said...
This comment has been removed by the author.
busyuksayang said...

liyana, duit kita & juga duit pasangan kita...ya ampun syg...hahaha!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails