Tuesday, November 4, 2008

aku punya kamu :)

...kepada sesiapa yg membaca...
...luahan sepi saya pada hari sabtu & ahad lalu...
...yg telah saya delete...
...itu semua adalah kerana dia...
...dialah punca sebenar...
...dialah penyebab segala...
...ketidaktenangan saya akhir2 ini...
...tapi...
...dia masih penguat semangat...
...dia juga penawar duka & sakit...
...dan dia tetap segala2nya buat saya...
...melihatkan dia tertidur tadi...
...membuatkan saya terfikir semula...
...dia tidak salah apa2...
...tapi saya...
...tiba2 saya rasa dia jauh...
...semuanya gara2 dia tinggalkan saya...
...sendirian di rumah dua malam berturut2...
...mmg dasar isteri yg manja...
...ya, itulah kelemahan saya...
...saya terlalu manja sebenarnya...
...saya selalu mahu dia di sisi saya...
...saya cuma mahu dia memeluk dan membelai saya...
...:)...
...nak tahu apa kesudahan rajuk saya nie...
...saya peluk dia ketika dia masih tidur...
...dan saya bisikkan 'i love u'...
...dia masih pejam mata...
...tapi dia tetap membalas 'i love u too'...
...terima kasih sayang...
...kerna sampai saat ini...
...dia masih bertahan...
...dengan segala karenah & sikap keanakan saya...
...cuma satu yg saya pinta...
...jangan pernah jemu & berhenti...
...mencintai, menyayangi dan memanjai saya...

2 comments:

Yat Ekhram said...

Sy jugak wifey yg sgt manja :)
tp apakandaya sy kena PJJ ngan suami sy 3 mths :( :(

suke la tgk u guys,sweet gile.
tetibe cam rase nak balek umah polok2 hasben sy pas baca entry awak neh.hehe.

*angau tak boley blah*

busyuksayang said...

yat, kira awk nie kuat la...kalo saya x tau la...

tapi demi cinta...jauh beribu batu pun bkn halangan kan...

balik cpt & peluk ur husband...hehehe...

*** kelab isteri angau...hahaha... ***

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails