Monday, January 3, 2011

sian dia







...sejak 2-3 hari nie...
...si manja yayangku asyik meragam jer...
...asal nak masuk tido...
...mesti dia dok terguling2...
...jap2 menangis...
...pendek kata, semua serba tak kena...
...air liur asyik menjejeh jer...
...sungguh, dia nampak tidak selesa...
...jawabnya kul 1-2 pagi...
...aku baru dpt terlelap...
...itupun bila dia dah betul2 lena...
...sian kat mama tau...
...sampai pening2 kepala dah nie...
...tapi sian lg kat dia...
...dgn nak tumbuh gigi...
...dgn nak tukar usia lagi...
...tak pe, mama&papa ada...
...ya, selalu ada utk kamu sayang...


p/s : tak dpt pergi birthday party kaisya last saturday...
anyway, happy 1st birthday kaisya sayang...muahssss



10 comments:

Seri said...

siannye kat marissa jr.. kak jue, klau dia nak tumbuh gigi try bg gripewater.. elok utk baby yg nak tumbuh gigi.. klau sakit mulut mcm ulser tu, try nystatin drops.. get well soon marissa!!

mamamarissa said...

seri ~ kak jue dah bagi dia gripewater...harap2 dpt kurangkan kesakitan & ketidakselesaan dia tue

Wina Momma Kira said...

ala ciannya dia..sabar beb! every mom will go through this

get well soon ye Marissa :-)

smms said...

marissa brapa bulan dah ?nka tumbuh gigi beralih bulan mmg cmtu .. q pun baru baik demam .. demam nak dpt kaki ..
baju marissa n qk sama lah .. hihi

jeilita said...

salam...my baby aus pon meragam sakan masa nak tumboh gg, klinik smpai 2-3x pergi. sabar yer..

mummy_ayu said...

ala siannya..nak tumbuh gigi yer...

Ann said...

Tq anT Jue for the wish. :)



get well soon Marissa. hugs from anT ann & kaisya.

ummiaqeef said...

nak tumbuh gigi la tu,kadang budak demam tau. sabar ye..

deena awanis said...

alaa shiann..jue, jom join contest..

Nurhayati said...

sian dia.
baby camtu la.. byk ragam :)
get well soon yayang!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails