Thursday, January 13, 2011

2 hari lagi :)


...skrg nie...
...rutin aku & hubby setiap pagi...
...bangun tido jer...
...mesti dok mengadap...
...anak dara kami sorang nie...
...'dah besar dia kan'...
...tanpa sedar tapi...
...itulah ayat yg pasti keluar dari mulut kami...
...begitu pantas masa berlalu...
...dia hampir melangkah ke setahun...
...kami sedih sebenarnya...
...semakin berkurangan kebergantungan dia...
...kepada kami...
...oh! tidak, kami bahagia...
...sungguh, kami bahagia...
...alhamdulillah syukur...
...putri kami semakin membesar...
..:)...



  




 makin suka melawa...ishhhh :D



8 comments:

ikanbilis said...

eheheh da pandai jalan blom?

deena awanis said...

tomeyyy!!

mummy_ayu said...

dah nak satu tahun yer..
girl..harusla pandai melawa...
kan marissa??

bvlgarigirl @ Arianna said...

salam mama

makin comel la budak kecik ni. geram. nak pinjam boleh? hehe

akak, saya beli bracelet tu kat mid valley. depan dunkin doughnut tu

susudalambotol said...

Semangatnya Marissa!

mamamarissa said...

kelip ~ dia dah melangkah 5-6 tapak, belum totally berjalan :)

deena ~ tapi lasak :D

mummy_ayu ~ kalah mama dia pas nie :D

mamamarissa said...

arianna ~ salam & thanks dear..kalo gi nanti, nak wat utk marissa juga...comel kan? selalu sibuk pegang charmbracelet mama dia jer :)

hidd ~ makin lasak, dah susut badan dia skrg

artika said...

so comel.... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails