Wednesday, January 5, 2011

10 hari lagi


...ya, tinggal 10 hari lagi...
...sebelum Marissa menginjak ke usia setahun...
...eh! mcm tak percaya jer kan...
...betapa pantas masa berlalu...
...dan aku, terlalu rindu...
...rindu masa baby Marissa...
...skrg nie, kalo tak tido...
...adalah dalam 10 minit...
...dia dok manja2 & diam dalam pelukan aku...
...masa itulah akan aku dakap dia seerat2nya...
...masa itulah akan aku cium dia semahu2nya...
...dapat jumpa hari2 pun...
...aku masih rindukan dia...
...bau dia...
...telatah dia...
...apatah lagi senyum...
...dan gelak tawa dia...
...walau besar manapun dia...
...u'll always be my baby yayang...
...:(...
...oh! ya...
...tiada sebarang party utk Marissa...
...tapi aku & hubby akan pastikan...
...hari itu menjadi saat yg paling manis...
...buat Marissa...
...:)...




hai orang kuning, saya dah besar tau :D



7 comments:

cik puan akish said...

udah akan menjadi big gal utk momma..=)

zie said...

aah..kak jue...cpt je mase berlalu...mase jumpe kak jue kat MOF last year kak jue tgh bwk bdk debot ni dlm perot kak jue yg kiut miut(masa 2 la) hehehe.... tp skrg...bdk 2 dah nk masuk aetahun nsentiase d sisi kak jue...semoga kak jue bahagia smpi akhir hayat...aminnn....

mummy_ayu said...

wah..dah nak setahun dah marissaje masa berlalu kan..rasa mcm baru je baca pasal jue bersalin...

ikanbilis said...

happy birthday marissa in advance...hug n kiss her...

Daria said...

ikanbilis bile kite nk gi tgk marissa ni? sian dia tak kenai sapa aunty cuya ngan aunty lina...

deena awanis said...

cepat jer masa berlalu..happy birthday in advance marissa!!

Khayrany Fadzlyny Hussin said...

akak kejap jek kan masa berlalu. rasa macam baru jek. syukur alhamdulillah marissa membesar dengan baik. bleh tambah sorang lagik nanti hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails