Monday, September 7, 2009

kerepek oh kerepek

...last weekend...
...aku & angah gi shopping kerepek...
...jgn kata aku sakan nak raya...
...coz kat sana mmg dah penuh dgn org..
...yg tgh dok shopping kerepek ok...
...so...
...mcm2 kerepek ada...
...kuih2 raya pun banyak...
...tapi aku cuma sempat beli utk Umi jer...
...utk aku mungkin nanti kot...
...aku teringin sgt nak makan...
...kerepek ubi pedas basah nie...
...tapi dah habis stok...
...uwaaaaaaaa!!!...
*pics adalah dari google*

p/s : kuih2 raya yg angah beli sudah dibuka
oleh Adam & Maira...sabar jer la :D

7 comments:

susudalambotol said...

saya suka makan kerepek2 je kalau pergi rumah org. kalau kuih2 ni tgk mana yg lain dari yg lain :D

busyuksayang said...

sama la kita hidd :D

mummy_ayu said...

wah..beli kerepek raya yer...cedapnya!

akiss said...

uuu. sidap sidap itu kerepek pedas n basah. haha.

g la kerepek house. banting. hehe

busyuksayang said...

mummy_ayu ~ kerepek utk raya...tapi kalo nampak sedap, haruslah dibuka terus :D

akiss ~ ya, mmg sedap dik...mmg tak sempat nak tgu raya...mari mari mari :D

ungu violet said...

kerepek ubi kari favorite saya..tapi susahnya nak cari yang sedap!

busyuksayang said...

farah ~ tak sabar nak makan kerepek ubi pedas basah nie :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails