Thursday, September 10, 2009

20 Ramadhan :)

...ya...

...20 Ramadhan sudah...

...alhamdulillah...

p/s : bila kuih raya aku nak sampai nie??? :D

10 comments:

Sugar And Spices said...

tak sabo kan nak raya..tapi i cam tak de semangat nak raya sangat aaa...nape ntah

shinnaz said...

hehe..kite puntgh tunggu kuih raye..lambat sgt nk sampai..hehe

p/s: entah sempat raye ke tak kuih tuh..:p

Mimy Hamid said...

20 ramadhan jugak pose i masih penuh.. u too kan..heheh..tp beza nya u pregnant i tak..hehe

DYLA said...

sini dah dpt dah kueh raya... jemput la ke umah kami jue.

♥miss zaza♥ said...

wah wah wah
dh x sabar nak raya tuh
baju raya dh bapa psg kak?
tahun ni tema kale apa?

FIESYAH said...

alhamdulilah, cepat sungguh mase berlalu...x sabor nak raye kan!

akiss said...

10days to go

kuih raya xsmpi lg? xpe, leh byr lmbt. hehe

busyuksayang said...

kelip ~ bkn nak raya sgt, tapi tak sabar nak cuti dear :D

shinnaz ~ insyallah, hari nie kuih dah sampai :D

mimy ~ puasa i dah rongak la dear :p

dyla ~ wah! cepatnya dpt kuih raya...insyallah, dyla & irwan pun dtg la ke umah...inas juga ya :)

zaza ~ tak sabar nak cuti & balik kg sebenarnya dik...baju byk psg, tapi tak tau la muat lg ker tak...:D

fiesyah ~ alhamdulillah...tinggal 10 hari saja lg :)

akisss ~ byr lmbt tak pe, jgn dah abis kuih tue nanti..baru nak byr :P

mariaariffbaby said...

yeah..
sekejap jek kan nak raya..

rasa macam sekejap jek.

btw, salam perkenalan dari kami
:)

busyuksayang said...

maria ~ tu la..salam perkenalan dari saya juga :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails