Wednesday, June 24, 2009

skandal

...pernah ker korang @ kawan2 korang...

...menjalin hubungan @ senang cite...

...skandal dengan suami orang...

...mcm mana rasanya???...

...aku kenal seseorang nie...

...dah kawin & anak pun dah 2...

...yg tak sedapnya...

...suami dia skrg ada skandal dgn perempuan lain...

...yg bestnya...

...perempuan tue isteri orang plak...

...ishhhh dashyatkan...

...jauhkan aku dari semua itu...

...tapi itulah hakikatnya...

...hakikat yg tak mungkin...

...sesiapa dpt hindari...

...dan utk kawan aku tue...

...aku benar2 bersimpati...

...airmata dia telah kering...

...penantian dia hampir jemu...

...usaha dia byk sia2...

...jadi apa yg tinggal utk dia...

...hanya semangat & doa...

...yg dpt aku titipkan buat dia...

...moga dia terus tabah di samping anak2 tersayang...

p/s : bersyukur dgn apa adanya :)

19 comments:

Mrs LVoe said...

mmg ramai org cam gitu dear.. minta djauhkn oleh ALLAH dr kita semua.

MimY HaMiD said...

jue,geng i sorang ada mcm ni..smpi penat dh nk nasihat...dia skandal ngan laki org..dh 3 thn..tp smpi skrg x kawen..dia nk gak laki org tu..kitaorg pn mls nk advise..sbb sndri leh pkr akibat meruntuhkan rumahtangga org..isk minta dijauhkan

busyuksayang said...

tu la...susah nak faham perempuan yg sanggup buat perempuan lain menderita...mmg tak punya hati & perasaan kan...ishhhh minta dijauhkan dari semua tue...

susudalambotol said...

julia, rasanya benda tu dah selalu jadi. tp kita semua selalu kena selalu doa dijauhkan dari semua tu kan :)

baBe_ieza said...

mintak simpang kan kak, ade skandal2 ngan laki n bini orang ne..kiter pompuan ,mestila tau hati pompuan camne..

ungu violet said...

oh saya penah jumpa, masa kursus 3 bulan dulu.

suami org dgn bini org, mungkinkah dua2nya sangap??haha lantak dioranglah!

Aryana & Adrienna said...

maaf mencelah .....i rasa benda nei skrg ngan trend or senang kp penyakit lah ....sekeliling i memang ramai camnie......tp ader yg sebahagian nyer jd cam nie cam isteri org scandal ngan laki org ker atau sebalik nyer ...sometimes mayb salah 1 pihak yg bersalah ...mayb tak cukup perhatian or kasih sayang .....setiap bend ayg berlaku tu ader sebab2 tertentu....

mummy_ayu said...

dunia sekarang..macam-macam.minta dijauhkan dari kita semua.

Anonymous said...

hai...i dh lame bce blog u..simple but nice...
hari ni baru trase utk post comment coz i rase ape yg u cite psl skandal ni..
i akui,i ade mnjalinkan skandal dgn husband org..
cinta hdir tnpe dduga..
itu je yg i nk coment..
anyway, smoge u ttp sihat..

Putri Ramlan said...

doa dijauhkan perkara ni pada semua kwn2 sy termasuk sy..

busyuksayang said...

mmg tak faham kenapa benda mcm nie semakin menular...malah berleluasa kan....mcm satu trend plak...betul la, inilah keadaan dunia kita skrg :(

Mama Shahmi said...

mintak dijauhkan dari kita semua..

busyuksayang said...

insyaallah ma...selalu doa yg terbaik utk kita semua :)

hOtMaMa said...

mmg la cinta hadir tanpa di duga, tp klu bertepuk sebelah tgn je tetap tak kan jadi..

apa pun... kesian dng anak2 yg menjadi mangsa keadaan.. semoga kawan uols terus tabah, pasti ada hikmah disebaliknya.

busyuksayang said...

setuju dgn hotmama...tepuk sebelah tgn, takkan berbunyi kan...

aku lah arween said...

insya allah ur pren akan ok
sebab anak adalah sumber kekuatan die

kt opis sy pn mcm gini gak jue
isshh jauhkah lah

busyuksayang said...

harap2 mcm tue la ween :)

Liyanaroxx said...

hurmm...skrg dah jadik trend lah kak jue....naik seram dah tgk....meh liyana bagi contoh :-

a) bos skandal dgn secretary
b)laki org skandal dgn anak dara
c)bini org skandal dgn laki bujang
d)laki org skandal dgn bini org!
e)bapak orang skandal dgn KAWAN anak dia...

mcm nih punya org pun ada kak jue..hurm..jgn cakaplah...sekeliling kita nih ramai jerk...moga2 kita sentiasa dipelihara dari segala godaan yg negatif nih....

Anonymous said...

The Abercrombie and Fitch style has lived much longer than Abercrombie its counterparts from the 1980s; Abercrombie Sale it may be because of its relatively Cheap Abercrombie inoffensive style or Abercrombie outlet because people just love animals, abercrombie Jeans but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet sets in a cheetah print. Abercrombie Pants These are common enough that you could Abercrombie Tees even go to a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah printed sheets Abercrombie Shorts and blankets if they are what you are looking for. Abercrombie Sweaters These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails