Friday, June 26, 2009

farewell kak nurul & kak dayang :(

my dearest kak nurul & me :)

...hari ini...
...ada farewell utk kak nurul & kak dayang...
...kebetulan mereka dapat bertukar...
...ke tempat yg diinginkan...
...dan dah tentu2 kembali...
...ke sisi suami masing2...
...sedih, mmg sedih sgt...
...tapi inilah kesudahan yg terbaik...
...utk mereka...
...semoga mereka dapat bekerja...
...dengan lebih baik di tempat kerja baru nanti...
...dan semestinya terus bahagia...
...di samping suami & keluarga tercinta...
...doa aku sentiasa bersama mereka...
...pasti aku akan merindui mereka...
...kerna daripada mereka...
...terutamanya kak nurul...
...aku byk belajar erti hidup...
...dia bukan sahaja kakak...
...malah seorang teman yg baik...
...aku sayang dia sgt2...
...aku harapkan hanya yg terbaik buat dia...
* tears *

5 comments:

cik gemuks said...

owwhh takper
nnt dtg kwn baru
ada pengalaman baru kan

:D

Anonymous said...

hi mak yong..sihat rini? mabuk2 lg tak?? eh, nurul dpt tukar mne? Sban ehh..dekat dgn shaniz dia..good for her la ek..

MamaIcha said...

arween ~ yg lama dilupa jangan...:D

kak iza ~ alhamdulillah, jue ok...cuma ada masa jer rasa tak sihat & mabuk...kak nurul dpt tukar seremban la...ke sisi cik abg dia...:D

mslvoe said...

bseri2 muka jue skrg nie

MamaIcha said...

tapi makin bulat la dear :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails