Sunday, June 28, 2009

2 bulan sudah :)

...sejak akhir2 ini...

...keadaan kesihatan aku...

...memang tidak menentu...

...adakalanya aku sihat walafiat...

...dari pagi sampai ke malam...

...melepak tak ingat punya dgn jiran sebelah umah...

...namun adakalanya aku tak larat...

...baring saja la aku jawabnya...

...mcm semalam...

...aku ok jer...

...tau2 pagi nie...

...aku pening & rasa nak muntah...

...mmg tak larat nak bangun...

...luckily darling hubby selalu ada dgn aku...

...hilang sikit rasa sakitku...

p/s : sorry to moon aka munirah coz can't make it today :(

9 comments:

Putri Ramlan said...

Alhamdulillah. I doakan u n baby sihat walafiat ye? :)

cik gemuks said...

jg kesihatan k

:D

alhamdulillah dh 2 bln dh

MamaIcha said...

thanks dear...really appreciate it :)

susudalambotol said...

stay strong :)

Nurmala Mazlan said...

alhamdulillah kak..semoga akak ngan baby sihat..kita ni x tau la kak.. dah 3 weeks late period..tp check negatif.. :(

Liyana said...

dah 2 bulan ye sis?alhamdulillah...jaga kandungan elok2 ye?xmo lasak2 tau!!!=)

mummy_ayu said...

biasa la tu..selalu nya after 3 months dah ok, tapi tgk orang jugak..takpe time nie la nak memanja...take care!

MamaIcha said...

thanks babe...insyaallah, i'll stay strong ;)

Mimy Hamid said...

take care tau

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails