Wednesday, April 22, 2009

get back to office & jawab tags :)

...settle dgn keje2 office...
...dan kebetulan boss pun gi meeting...
...aku pun layan tag2 dari rima & anim...
...thanks babes...
1) nama timangan+family:
family ~ adik
darling hubby ~ sayang
PIL ~ sayang, julia
B/SIL ~ kak jue
my darlings ~ acu
kawan2 ~ babe, dear, jue, julia & julie
my boss & officemate ~ julia
2) anda seorang yang..:
sgt comel...mati la perasan!!!
sebenarnya saya sgt sensitif...:p
3) insan istimewa dan knp dia teramat istimewa:
of course darling hubby, family, kawan2 & bloggers
kerana saya tahu mereka selalu ada bersama saya
ketika saat suka & duka...really appreciate that...
thanks for everything :)
4) lagu kesukaan sekarang:
saya suka OST Aqso & Madina
~ Ketulusan Hati by Marshanda ~
ia memberi kesan yg teramat pada diri saya
5) warna kegemaran:
purple, pink, coklat, hitam, putih dll
6) benda wajib lam handbeg...?
wallet, my htc, kunci rumah, pendrive,
cute diary & pen
7) kali terakhir nangis...?
saat kehilangan 'dia' buat kali kedua
tapi saya berjanji no more tears after this
insyaallah

Syarat2 menerima award ini: 1. Pastikan jantina anda ialah perempuan 2. Copy badge sebagai award anda 3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan 4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda aku bangga jadik aweks sebab :
1. saya selalu kelihatan cantik
2. saya boleh bergaya dgn bermacam2 fesyen
3. saya boleh pakai banyak handbags & kasut
4. saya boleh pakai semua jenis warna
5. saya menjadi isteri kepada lelaki yg saya cintai
6. saya boleh mengandung & sudahnya menjadi ibu...insyaallah
6. saya boleh memasak
7. last but not least, saya rasa lebih dihargai
sekarang nie saya nak bagi award ni kat : semua bloggers yg baca blog saya nie...:)
p/s : pics rumah baru sudah ada di camera...
tapi masih malas utk mengupload ke dlm blog...
muahsss

8 comments:

aRe_uDear said...

huhuu.. semangat mengeTag nampak hehee...

mummy_ayu said...

comelnye award...boleh anek ke? plus...sayang upload la gambar, nak tgk rumah baru...

♥mama gojes♥ said...

kak jue, bule iza amik award ne x?hehehe..cumels..

Farah_W said...

hi dear..im hoping everythings is ok for u now...jgn sedey2 lagi eh...cepatla upload gambar umah baru u...nak tgk niii...

MamaIcha said...

aRe_uDear ~ semangat jgn tak semangat...hehehe!!!

mummy_ayu ~ dipersilakan utk mengambil award...nanti saya upload pics umah baru ya...

MamaIcha said...

ieza ~ ambil jgn tak ambil...award yg comel utk kita2 yg comel jugak..:)

farah ~ thanks babe...alhamdulillah, after all...i'm happy now...insyallah, i'll upload pics rumah baru nanti ya...muahsss

Nurmala Mazlan said...

hehe..comel jer award tu..cam tuan blog nih

MamaIcha said...

mala pun ambil la...muahsss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails