Friday, April 3, 2009

di hari ulang tahunku

...hari ini adalah hari ulang tahunku...
...utk itu...
...aku hanya mahu tersenyum...
...dan terus tersenyum...
...ingin aku tinggalkan seketika...
...segala tangisan di sudut hati yg plg dlm...
...saat ini...
...tiada apa2 lg yg aku dambakan...
...melainkan ketenangan hati...
...dan kebahagiaan hidup...
...seperti selalu...
...aku akan menanti...
...dan terus setia menanti...
...'hadiah terhebat' buat kami...
...oh! Tuhanku...
...telah Kau datangkan panas & hujan...
...kini satu pintaku...
....Kau datangkanlah pula pelangi...
...buat penyeri hidupku...
...selama2nya...
...amin...
p/s : buat semua...terima kasih tak terhingga...
syukur kpd Tuhan, kerna aku tidak
sendirian melawan kesedihan ini...
dan kini aku mampu utk kembali senyum :)

9 comments:

♥mama gojes♥ said...
This comment has been removed by the author.
♥mama gojes♥ said...

sabar ye kak JUe, masih ade sinar harapan menanti..neway Slamat hari ulangtahun ...hope akak happy selalu..

mama ami rania said...

happy belated birthday to u dear. happy2 selalu. senyum dan ketawalah kerana ia penawar kelukaan.

Liyana said...

Happy Burfday sis!!!xmo sedeyh-sedeyh okeh?semoga panjang umur..

cik gemuks said...

happy besday
semoga selepas ini
jue akan tersenyum dan terus tersenyum

Miss Zahidah Zakaria said...

happy bornday akak ;)
may allah bless u!

Mrs. Mel said...

happy birthday jue, moga hidupmu diberkati olehNYA..amin

mslvoe said...

happy belated besdaay dear. sori sha lmbt wish. dh 2 ari bz gn hubby.

smoga idup u ceria slalu

Putri Ramlan said...

hi darling. itulah. our bday mmg dkt kan? well. i know dah belated. but still, i wanna wish u a hepi bdayyy.

i doakan semoga selamat semuanya yea? im sure ure pretty tough woman, kan? :)

take care.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails