Tuesday, October 4, 2011

uwekkkk!!!





...aduh!!!!...
...dah la tak sihat...
...bila baca nie...
...terus rasa nak uweeeekkkk...
...nak muntah bleh????...
*uruturutleher*



5 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

“Bagaimanapun, seminggu bergelar isteri, terasa kekok sangat. Biasalah, sebelum ini apabila berdepan dengan keluarga atau keluar bersama, kami tidaklah begitu rapat atau berpegangan tangan.

“Selepas berkahwin, lupa pula yang kami sudah mempunyai ikatan yang sah. Sampaikan saudara mara bertanya, ‘kenapa duduk jauh-jauh? Kan dah kahwin...’

bwekk! mmg nak muntahhh!!! nak kena keji lagi si Memey niii!

mummy_ayu said...

dah baca dah pun..kekok la sangat...
ye la..kak Ayu pun rasa nak demam dah baca nie...

Nurhayati said...

tak minat ngan dorang.
ape ntah lagi nak layan baca semua tu huhu
sbbkan ada kaean u komen siap copy n paste, dh terbaca hahaha

ingatkan muntah sbb preggy ;-)

Liyanaroxx said...

okeh skang gak nak muntah hijauuuuu!!!
euwwwwww tak tahan ayat "Biasalah, sebelum ini apabila berdepan dengan keluarga atau keluar bersama, kami tidaklah begitu rapat atau berpegangan tangan"

kalo idak takkan kena tangkap basah kan?

Vna Sandhu said...

eeeiii nak muntah jugak!!

dasar hipokritlah si sememeh nie!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails