Monday, October 17, 2011

groceries shopping


...ia tak semudah dulu...
...nak ambik tue, nak ambik nie...
...nak pilih tue, nak pilih nie...
...mmg susah ok...
...semuanya sebab dia...
...selalunya ambik 2 troli la...
...kenapa 2 troli???...
...1 troli letak dia...
...1 troli letak barang...
...kalau letak barang sekali dgn dia...
...jawabnya mmg rosak la...
...mcm malam tadi...
...aku & hubby confident jer ambik 1 troli...
...aku ambik biskut jacob...
...dgn selamba dia buka ko!...
...ambik botol air bros pun...
...''air air" terus dia hisap...
...hahaha!!!!...
...ambik berus gigi dia pun...
...terkejut aku kat kaunter cashier...
...mana taknya, sampai herot dibuatnya...
...hubby kata dipijaknya...
...ambik!!!...
...kalau vitagen, tak yah ckp la...
...boleh terus khatam 5 botol tue...
...kalau aku tak sorok kat celah2 barang lain...
...hahaha!!!!...
...kalau nak cite psl dia & groceries shopping nie...
...mmg tak abis 4-5 entry ok...
...itu belum gi shopping yg lain2 plak...
...confirm pengsan!!!...
...that's y dah lama kami tak gi mana2...
...ikutkan mmg ada jer "kehendak" yg perlu dibeli...
...tapi bila fikirkan kelasakan dia skrg...
..."kehendak" terpaksa ditolak ke tepi...
...drpd tak pasal2 aku meroyan @ shopping mall...
...hahaha!!!!...



 budak dlm troli nie la yg aku sebut2 dari tadi tue :P



p/s : ada tak sape2 nak jaga dia
kalau kami gi shopping???
hahaha!!!!




3 comments:

Cik Puan*PIE said...

samalah ngn sy pun.dua beradik tu klau dpt klua, sume bnda yg ada dlm shoping compleks tu dia nk beli.Bole jd pitamsss terus.hehe.
*bile xbwk jln2, rindu plak kt diaorg.

deena awanis said...

marissa tolong mama shopping..hihi..

nanonano said...

kalau na , masuk2 je g amek stok vitagen dlu, bukak n bg dia sbotol, diam la, bru senang nkg ushar2 brg lain, hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails