Friday, May 27, 2011

superheroku


...aku akui...
...sejak ada icha, hubby dah lama...
...aku tolak ke tepi...
...jarang2 ada entry psl hubby...
...apatah lagi luahan hati @ kata cinta...
...aihhhh...
...sorry sayang...
...tapi...
...sempena ulangtahun perkahwinan ke-5 kami...
...aku dedikasikan entry ini...
...khas utk hubby...
...satu2nya lelaki dlm hidupku kini...
...dalam 5 tahun ini...
...tahun 2011 ini adalah yg paling mencabar...
...mencabar kerana apa...
...icha yg semakin membesar dan melasak...
...kewangan yg kadangkala ok dan tak ok...
...komunikasi, persefahaman, dan byk lagi...
...percayalah, semua tue akhirnya...
...menyebabkan 'pergaduhan', 'merajuk' dan 'masam muka'...
...bukan jarang2 tapi selalu...
...ternyata, hidup bertiga...
...tak semudah yg disangka...
...sukar utk aku akui...
...tapi masa2 nie la selalunya aku rapuh...
...aku cengeng...
...aku sgt lemah...
...mujur aku punya hubby persis superhero...
...ya, dialah superheroku...
...sebab dia sgt kuat...
...dia sgt sabar...
...semua tentang dia...
...buat aku bangkit semula...
...ternyata, dialah tunjang kekuatan hidupku...
...terima kasih superheroku...
...utk 5 tahun yg indah ini...
...biarpun agak getir...
...namun kita mampu melepasinya...
...semuanya sebab kita...
...walaupun bergaduh, kita tetap tido sama2...
...walaupun merajuk, kita tetap bersalam...
...dia masih menghulur tangan...
...dan aku tetap setia menciumnya seperti biasa...
...walaupun bermasam muka, kita tetap berbalas senyum...
...bila tengok telatah icha...
...mungkin juga kerana icha...
...ya, icha segalanya buat kami...
...sekali lagi, utk hubby...
...terima kasih sayang atas segalanya...
...terus jadi superheroku...
...yg menemani hidupku di tahun2 mendatang...
...dan jadi tua bersamaku...
...i love u so much...
*peluk kuat2*

jangan pernah lepaskan tanganku


6 comments:

bonda dadif aka akish said...

awww!!sweet banget!

=)

mamasuri said...

happy anniversarry..sweet sgt...itulah perjalanan idup kte kan..sama lah ngan saya...

nanonano said...

so wseeeeetttttt,
auuuuww ~ :p

LiYaNa.MaZLaN said...

nice entry akk.. =) rse cam nak ajak bf saya nikah esok je.. hehehe...

antalya said...

romantiknya

yanie anuar said...

i follow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails