Thursday, April 28, 2011

:(


...dpt berita kurang best tadi...
...my boss akan bertukar...
...korang nak tahu ke mana???...
...ke my old office...
...what a small world...
...aku dtg sini, dia sibuk nak gi sana plak...
...sabar jer la!!!!...
...tak tau nak rasa apa skrg nie...
...tapi yg pasti aku sedih...
...sedih sgt...
...dia adalah boss yg baik...
...sgt memahami...
...walaupun baru setahun aku dgn dia...
...tapi aku rasakan bagai bertahun...
...apapun, doa aku akan selalu bersama dia...
...moga segalanya baik utk dia...
...moga semuanya lancar utk dia...
...good luck Tn. Hj...
...u'll be missed...
...:(...



3 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Amin..alhamdulillah :)

Teringat Hj. Rahim dulu..baik sangat..sampai skg bila ingat rasa mcm tu adalah moment² yang kita tak dapat lupakan..:)

Nurhayati said...

seronokkan dapat boss yg best..

auwcak said...

u tak follow dia ke ketip?...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails