Tuesday, October 6, 2009

esok :)

...esok hari yg sgt bermakna buat dia...
...aku pun tak sabar menanti esok...
...masih aku ingat...
...tahun lepas dia cuma dpt...
...tiup sebatang lilin atas sepotong kek... ...semuanya gara2 arwah abah tiba2 masuk ICU...
...jadi utk tahun ini...
...walaupun tanpa sebarang preparation...
...aku masih mahu meraikannya...
...sekurang2nya dpt berdua2an dgn dia...
...dan setidak2nya utk dia...
...ya, semuanya kerna dia...
...cinta hatiku...

p/s : masih tiada present buat dia :(

9 comments:

Mrs Zamzuri said...

bg kasih sayang sudah! heheh... sometimes its not the present that they value us.. kdg2 benda2 kecil yg kita buat utk suami pon sudah cukup buat mereka..

tetambah plak u tgh preggy kan..

ungu violet said...

happy bday to ur hubby.
hadiah paling bermakna utk dia tak lama lagi sampai..hehe

FIESYAH said...

oo besday hubby u ek! mesti die x sabor tunggu esok...

bkn u dah bg hadiah kat die ke....itu lah hadiah paling bermakne bg die & u...kan?

:: vErde+hAzizi :: said...

owhh so sweettt...tkpe, a simple celebration pon if its meaningful mmg berbaloi :D

nways,
can u fwd me ur email address to baizurahnur@yahoo.com
:D
*wink wink*

:: vErde+hAzizi :: said...

aaaaaaaaaaaa...teringin nak naik segway tue...tp yg version chanel punye...muahahhahhaa...

hmmmmmm u rase2 segway tue boley menampung isipadu badan i tak...muahhaha...isipadu tueeeeee

DYLA said...

happy beday utk your hubby.

agak2 apa dia dpt thn ni ek?

akiss said...

auceh auceh. beday encik somie. xbeli hadiah lg? alahai, tuu.baby dlm pewot tu. heheh

nURmALa mAZLan said...

alahai kak
comel nyer bunyi entry nih
berada disisi dia pon dah cukup dah kak.. tapi kita faham, akak mesti nak buat sumthing utk en. Hubby kan.. buat lah dia tersenyum =)

susudalambotol said...

hadiah dalam perut awak lagi berharga :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails