Tuesday, August 18, 2009

uwaaa!!!

...ini adalah gambar lama...
...rambut pun pendek jer...
...dan yg paling penting...
...muka tak berapa nak kembang semangkuk...
...mcm sekarang...
...uwaaaaa!!!!...

p/s : rasa nak potong pendek jer rambut nie...
coz byk rambut gugur lately...boleh ya sayang???

13 comments:

cik gemuks said...

hehehe takper lah dear
sabar2 tak brape lame je lg

shinnaz said...

ala..kak jue kembang semangkuk pun maintan vouge what..makin comels jer..

p/s: rambut panjang byk kerja :)

Mimy Hamid said...

halamak comey tul la u ni..geram tull ini kan hubby mu...**cam lesbo lak aku ni**

busyuksayang said...

ween ~ kembang pun kembang la kan...hahaha!!!

shinnaz ~ malas nak jaga rambut skrg nie :D

mimy ~ hahaha!!!

nURmALa mAZLan said...

comel nuer akak...ehehehe~ rasa nak picit2 pipi tu ok

ungu violet said...

ju, rambut farah pun byk gugur.
nape ekkkk...dah potong pendek pun still gugur =(

busyuksayang said...

mala ~ picit la yang...mana tau bleh susut skitt pipi tue...hehehe!!!

farah ~ tue la...makin hari makin nipis rambut jue nie...hubby pun dah naik bising, asyik dok kutip rambut kita jer :D

ummiaqeef said...

kembang semangkuk pun maintain comei la dear..

busyuksayang said...

makin kembang la aku zie :D

Filla ~ Kasih Aleeya said...

comelnyer..... kembang comel takper.... dont worry..makan jek!!

busyuksayang said...

filla ~ mmg makan jer tapi still beringat la :D

♥miss zaza♥ said...

kakak
u look gojes!
so sweet bla berambut pendek
ala2 sizuka dalam doraemon ;D

busyuksayang said...

zaza ~ sizuka..comel tue dear :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails