Monday, March 30, 2009

kuatkah aku :(

...saat ini...
...airmata masih setia menemaniku...
...cuba meriangkan diri...
...aku menonton diari af...
...namun hanya menambah sedihku...
...bila menyaksikan cikgu siti & cikgu fati...
...memeluk setiap pelajar af7...
...airmata terus laju tatkala melihat...
...isma berpelukan dgn anak2nya...
...betapa aku dambakan pelukan seperti itu...
...kalaulah emak masih ada di sisiku...
...Ya Allah...
...cukup kuatkah aku...
...utk menghadapi semua ini???...
...:(...
p/s : darling hubby menangis bersamaku tadi...
aku tahu dia tidak kuat...
namun dia cuba menjadi kuat demi aku...

7 comments:

Mama Shahmi said...

sabar ye jue. terkejut. aku pun pernah melalui saat-saat ini. mmg airmata tak pernah kering. Kuatkan hatimu dear. Mungkin ada hikmah di atas pengalaman pahit ini. Get well soon. Doaku sentiasa bersama-samamu. Ammin.

eilashyg said...

kakak
u have to b strong oke
nnt akan ada rezki kakak tuh oke
nammo sedeh2 taw :)
ada hikmah apa yg belaku semua nih

^arween^ said...

jue
dun worry u r strong enough
jgn sedih2 k
tabahkan hati

jaga kesihatan itu yg penting

Mrs LVoe said...

nangis la dear smpai u puas if itu yg mampu buat diri u hepi smula.

sha pun take time dear. 3 4 ari gak nanes.. lagi sedih bile hubby xde d sisi.

bykkn sabar & isgtifar byk2 yea dear. take care

Liyanaroxx said...

Salam Sis....terkejut baca entry sis dua hari nih....sabar ye?segala yang berlaku pasti ada hikmahnya...sis kena banyakkan berdoa...Allah SWT maha penyayang....insyallah,lepas ni rezeki sis mesti ada lagik....sabar ye sis?sedih liyana baca entry sis nih...=(

misaki said...

kak jue..sabar erk..
tabah kan hati yer...insyaAllah ad rezeki satu ari nanti...

Mrs. Hakim said...

tadi kita call opis awk, tp derang kata awk mc seminggu..memula baca entry awk sebelum entry ni kita dah terdetik..tp taknak la pikir ke arah tu sbb takut tersalah tafsir.tp apapun kita rasa kita dah phm dah jalan cerita nih.harap awk tabah dan bykkan bersabar ye jue.kita phm benar perasaan awk.kita tau awk kuat..kita slalu doakan utk diri sendiri dan kawan² yg senasib.insyaAllah,ada rezeki buat kita satu hari nanti..take care ye jue..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails