Friday, March 13, 2009

KK Again

...ya...
...esok aku akan ke KK lagi...
...bkn utk bercuti @ berjalan2...
...tapi utk bekerja...
...coz aku menjadi sekretariat...
...utk 19th ATWG Meeting @ Le Meridien KK...
...lebih kurang seminggu aku kat sana...
...argghhhhhhh...
...bkn tidak suka...
...tapi utk meninggalkan darling hubby...
...itulah yg aku tidak suka...
...aku pasti rindu...
...:(...
p/s : for darling hubby,
i'm gonna miss u much syg...
please take care of urself...
don't forget to eat ya...
i love u so much...muahsss

7 comments:

mslvoe said...

ohh cian yea kena tgalkn hubby :-( but its ok dear.. cari rezeki :-)

at least 1 week.. still can sms n call.

Miss Zahidah Zakaria said...

nak ke kk lg?
jeles lah
btw
take a gud care akak ;)

MamaIcha said...

zaza ~ yup...tq syg :)

sha ~ tue la dear...hope we'll ok jer...muahsss

akiss. said...

olololo. cian seminggu kena tgl. xpe2.. rindu lama x jumpa tu yg hangat nnti tu. heheheh.

jgn lupa makan ayam goreng, sdap tu. tanya aket nnti.

MamaIcha said...

akiss ~ tue la tue...rindu serindu-rindunya nie...:p

mmg best mkn kat sini...especially sayap ayam dia...terbaik!!!

SugarSpices said...

hi dear...so now u kat KK lagi ker??? emmm..miss u much

MamaIcha said...

yes my dear...i'm still @ kk...kita lepak nanti ya...miss u too...muahsss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails