Tuesday, January 13, 2009

Tag By My Dear 'Zaza'

1O honest things about yourself.
Rules : first list 10 honest things about yourself
and make it interesting, even if you have to dig deep!
ya, saya juga sgt gedik :p
♥ saya tidak sempat berjumpa arwah emak
di saat terakhir pemergiannya kerana saya dalam
perjalanan balik ke kota bharu...
ya, saya sgt2 terkilan...
dan rasa itu takkan hilang buat selama2nya
OMG, i miss her so badly
:(
saya sgt sayang all my darlings
'Adam, Yun, Maira & Ayis'
♥ saya penggemar chocolate, ice cream & cake...
no wonder, saya kelihatan comel selalu!!! hahaha!!!!
♥ saya perlukan cuti2 skrg nie...
keadaan akhir2 ini membuatkan saya sgt letih!!! tolong sayang, tolong bawaku terbang!!!
:)
♥ saya sgt tidak suka gosok baju...
kalau baju darling hubby yg susah2 tue,
saya suruh dia gosok sendiri...hahaha!!!!
♥ saya sangat comel...hahaha!!! matilah perasan!!!!
♥ saya sgt degil...darling hubby akui itu...
darling hubby kata byk bulu di bhgn belakang badan saya..
dan katanya, itu tanda empunya badan mmg degil...
oh! kalo cam tue, beruang lagi la tersangat degil kan???
** soalan tidak puas hati...hahaha!!! **
♥ saya gila shopping...kritikal tak kritikal,
tak pernah saya keluar tanpa membeli apa2!!!
ya, membeli itu wajib...fatwa mana plak tue!!! hahaha!!!
♥ bila nak tidur, saya suka peluk darling hubby
dengan bantal busyuk saya...
sebab darling hubby nie kurus & nipis jer...
so, bila peluk dgn bantal tue rasa la tebal skittt!!!
tapi dia marah & selalu campak bantal tue...hahaha!!!
kurus2 pun...dia tetap segalanya utk saya...muahsss
♥ saya suka buat muka...so, faham2 jer la bila marah...
tak yah nak tunggu lama, dah tentu2...
muka berkerut & muncung panjang sedepa...
dan atas sebab ini, darling hubby selalu suruh
saya jadi pelakon...
dengan badan saya yg comel nie...
dah tentu2 pegang watak pak pacak jer!!!

10 comments:

♥miss zaza♥ said...

ahahaha
kelakau pun ada ;P

busyuksayang said...

jgn gelak lebih2 tau dik!!! hahaha!!!

Kasih Aleeya said...

hehe... conclusion nyer... mmg manje!!! heheh

Amy Maznan said...

comel nyer pic tu..p/s: awak mmg comel pun! wink3x

busyuksayang said...

filla ~ mana tau nie...mmg very the manja...:)

busyuksayang said...

amy ~ comel tapi degil...:)

mrs. hakim said...

ur hubby juz like my hubby lor.. suka sgt suh kita jd pelakon..xtra pun xpe katanye..utk permulaan..pastu yg xleh tahan,ada ke suh p audition af??wtfish ler..haha..cam ler bini dia nih kompem² leh jd star cam mawi world tu..hai..suami..suami..

Amy Maznan said...

degil tapi baik hati xpe! :D

busyuksayang said...

mel ~ tue la tue...bila kita dah glamour nanti...tahu la diaorg kan...masalahnya, bleh glamour ker??? hahaha!!!!

busyuksayang said...

amy ~ ya, itu semestinya...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails