Monday, December 1, 2008

wajah kesayangan saya :)

~ inilah wajah maira bila dia kelaparan...hahaha!!! ~
~ yg ini plak, dah tentu2 masa dia kekenyangan sudah...hahaha!!! ~
~ cuba tgk jari2 dia...emuk2...giginya plak cuma dua...hahaha!!! ~ ...selepas ini... ...saya akan cuba masukkan... ...3 lagi wajah2 kesayangan saya... ...siapa lagi kalau bukan my darlings... ...adam, yun & harris... ...acu rindu korang la... ...uwaaaa...

10 comments:

susu dalam botol said...

suka tgk kalau beby pakai macam tu. chomel!

busyuksayang said...

maira suka pakai...tak de plak dia nak tarik @ tanggal...nampak sgt suka melawa bdk nie kan hidd...hahaha!!!

akiss said...

olololo... comeynyaa... geram nk gigit jari yg emuk2 tu.. heee

busyuksayang said...

akiss, mmg saya selalu gigit jari2 itu...nyum nyum...hahaha!!!

Nurmala said...

comel nyer maira..nam cubit2 pipi dia boleh?

busyuksayang said...

mala, nak gigit pub boleh...hehehe!!!

SaDi said...

huahuahauhuahua.... comelnyeeee :D

busyuksayang said...

paling shomel buat saya sadi...:)

Kasih Aleeya said...

ishhh comelnyer budak tecit nieh...heheh..bam2 lak tuh..muahssss kat dier!!!

busyuksayang said...

muahss kat acih juga...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails