Tuesday, April 21, 2015

Tak Semua Orang Suka Kita


tapi betul laaaa
terkadang kita rasa kita dah cukup cantik
bajet good-good jer
tapi di mata orang lain 
kita masih kelihatan biasa-biasa jer 
terkadang kita dah buat sesuatu yg cukup manis
tapi di mata orang lain
kita tetap kelihatan kosong 
mungkin kerana tidak senang dengan perilaku kita
ya...siapapun kita sebenarnya
kita tak mampu untuk membuat
semua orang suka kita 
orang hanya menilai luaran
apa yg kelihatan di mata mereka
sedangkan dalamannya...lebih daripada itu
kalaupun orang suka...puji 
belum tentu mereka ikhlas
konsepnya sama seperti 
ko sibuk stalk instagram/fb orang 
tau2 ko tertekan button 'like'
hahaha!!!!
tapi...cara yg paling win
ko cari jer tanda nie 'X'
settled
dah...tak yah nak sibuk hal orang 
:p



akak memang natural beauty...dah cepat2 like pic akak
itu pun kalo jumpa button 'like'
hahaha!!!!!
 

 p/s : selalu ingat nie
tak semua orang yg suka kita
ikhlas pada kita 
kan???




5 comments:

idzwa kamaruddin said...

takpe..jgn kisah ape org nak ckp or kata..asalkan kita gembira dgn hidup kita dh cukup kan ;)

btw..u comel ;)

alya said...

followw blog ni..

yuyu helda said...

yess.. btul2...tak semua org suke kita.. kdg2 org saja buat baik ada makna sis.. dan satu hal lgi.. kdg2 klu tak suke terus trg lah kan.. bukn nya buat muke...kite pun tak tau ape sebb.. hihi..

Julia Abdul said...

idzwa kamaruddin ~ kan? ;)

alya ~ tq

yuyu helda ~ kadang tue, biarlah kita tahu dia tak suka kita...sekurang2nya kita sedar diri...kan???

yuyu helda said...

yup.btul.. dri situ kita boleh ubat skit2 sikap.kita..menegur tak salah.. kene dng tmpt lah.. dan berterus terg itu ada baik nya dri simpan2.. sampai bila pun masaalh tak kan selasai klu asyik mcm.. Allahualam.. manusia tda yg sempurna.. ;).nice day sis..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails